Wiertnica przód

Podwozie gąsienicowe umożliwia przemieszczanie wiertnicy na niewielkie odległości. Sterowanie podwozia może być realizowane pilotem radiowym, pilotem na kablu, lub bezpośrednio dźwigniami rozdzielacza. Podwozie gąsienicowe P7000 napędza nowoczesny wysokoprężny silnik spalinowy Deutz o mocy 30 kW który napędza hydrauliczny układ jazdy, siłownik przesuwu modułu wiercącego oraz siłowniki podpór. 

Wiertnica DIAMEC PHC 4 EC jest w pełni hydrauliczną wiertnicą rdzeniową wyposażoną w agregat hydrauliczny o mocy 55kW zasilany z elektrycznej instalacji kopalnianej napięciem 3x500VAC. Układ wiercący jest wykonany jako maszyna stacjonarna bez możliwości przemieszczania się podczas pracy. 

Układ wiercący DIAMEC PHC 4 posiada odpowiednie certyfikaty badania typu WE dla urządzeń grupy I zapewniające możliwość stosowania jej w podziemiach kopalń w strefach zagrożonych wybuchem metanu i/lub pyłu węglowego. Informację dotyczące układu wiercącego dostępne sa w instrukcji obsługi tego układu.

  • Spycharka gąsienicowa TD18D1-1600 z napędem hydrostatycznym i silnikiem spełniającym normę emisji spalin STAGE V

 

Spycharka gąsienicowa TD18D1-1600 jest nową maszyną z napędem hydrostatycznym o wysokości całkowitej  1600 mm przeznaczoną do pracy w niskich wyrobiskach i chodnikach niemetanowych zakładów wydobywczych  rud metali nieżelaznych. Duża siła uciągu,  stateczność oraz łatwość sterowania maszyną umożliwiają wykonywanie następujących prac:
- czyszczenie chodników i wyrobisk
- rozgarnianie i zwałowanie materiałów sypkich i kawałkowych
- przemieszczanie na bliskie odległości
Spycharka z napędem hydrostatycznym TD18D1 została zaprojektowana w oparciu o elementy hydrauliki siłowej firmy Bosch Rexroth. Do napędu zastosowano nowoczesny silnik DEUTZ TCD6.1 

Prace układów napędu gąsienic nadzoruje moduł elektroniczny. Sterowanie układem jazdy zapewnia jeden sterownik.
Kabinę operatora usytuowaną pomiędzy silnikiem a lemieszem wyposażono w fotel ze wzmocnionym układem tłumiącym, podłokietnikami i zagłówkiem firmy GRAMMER. Konstrukcja  kabiny wraz z dachem spełnia wymagania normy   PN-92/G-59001 dla konstrukcji ochronnych.
Spycharka gąsienicowa TD18D1  posiada Certyfikat badania typu WE.

  • Spycharka gąsienicowa TD-18NPH1 z napędem hydrostatycznymtd18nph1

 

Spycharka gąsienicowa TD18NPH1E jest maszyną z napędem hydrostatycznym o wysokości całkowitej  1400 mm przeznaczoną do pracy w niskich wyrobiskach i chodnikach niemetanowych zakładów wydobywczych  rud metali nieżelaznych. Duża siła uciągu,  stateczność oraz łatwość sterowania maszyną umożliwiają wykonywanie następujących prac:
- czyszczenie chodników i wyrobisk
- rozgarnianie i zwałowanie materiałów sypkich i kawałkowych
- przemieszczanie na bliskie odległości
Spycharka z napędem hydrostatycznym TD18NPH1E została zaprojektowana w oparciu o elementy hydrauliki siłowej firmy Bosch Rexroth. Do napędu zastosowano silnik QSB6.7-C190  firmy Cummins. Prace układów napędu gąsienic nadzoruje moduł elektroniczny. Sterowanie układem jazdy zapewnia jeden sterownik.
Kabinę operatora usytuowaną pomiędzy silnikiem a lemieszem wyposażono w fotel ze wzmocnionym układem tłumiącym, podłokietnikami i zagłówkiem firmy GRAMMER. Konstrukcja  kabiny wraz z dachem spełnia wymagania normy   PN-92/G-59001 dla konstrukcji ochronnych.
Spycharka gąsienicowa TD18NPH1E  posiada Certyfikat badania typu WE.

Spycharka gąsienicowa TD-18NPH2E z napędem hydrostatycznymtd18nph2

Spycharka gąsienicowa TD18NPH2E jest maszyną z napędem hydrostatycznym o wysokości całkowitej  2000 mm przeznaczoną do pracy w niskich podziemnych wyrobiskach niemetanowych kopalń rud metali nieżelaznych. Charakteryzuje się dużą siłą uciągu, bardzo dobrą zwrotnością i dynamiką pracy oraz dobrą statecznością, co sprawia że doskonale nadaje się do pracy w ciasnych wyrobiskach kopalnianych. Przeznaczona jest do przemieszczania i zwałowania urobku oraz oczyszczania chodników i wyrobisk.
Spycharka gąsienicowa TD18NPH2E napędzana jest wysokoprężnym silnikiem QSB6.7-C190 Cummins o mocy 142 kW (193 KM) spełniającym wymagania Europejskiej Normy Emisji Spalin NRMM EU Stage 3A. Spycharka posiada hydrostatyczny układ napędowy sterowany elektronicznie a wszystkie ruchy robocze lemiesza sterowane są hydraulicznie z kabiny operatora. Spycharka wyposażona jest w zamkniętą, oszkloną, klimatyzowaną kabinę z konstrukcją ochronną spełniającą wymagania normy PN-92/G-59001. TD18NPH2E została zaprojektowana w oparciu o elementy hydrauliki siłowej firmy Bosch Rexroth. Prace układów napędu gąsienic nadzoruje moduł elektroniczny. Sterowanie układem jazdy zapewnia jeden sterownik.
Kabinę operatora usytuowaną pomiędzy silnikiem a lemieszem wyposażono w fotel ze wzmocnionym układem tłumiącym, podłokietnikami i zagłówkiem firmy GRAMMER. Spycharka gąsienicowa TD18NPH2E  posiada  Certyfikat badania typu WE.