• Spycharka gąsienicowa TD18D1-1600 z napędem hydrostatycznym i silnikiem spełniającym normę emisji spalin STAGE V

 

Spycharka gąsienicowa TD18D1-1600 jest nową maszyną z napędem hydrostatycznym o wysokości całkowitej  1600 mm przeznaczoną do pracy w niskich wyrobiskach i chodnikach niemetanowych zakładów wydobywczych  rud metali nieżelaznych. Duża siła uciągu,  stateczność oraz łatwość sterowania maszyną umożliwiają wykonywanie następujących prac:
- czyszczenie chodników i wyrobisk
- rozgarnianie i zwałowanie materiałów sypkich i kawałkowych
- przemieszczanie na bliskie odległości
Spycharka z napędem hydrostatycznym TD18D1 została zaprojektowana w oparciu o elementy hydrauliki siłowej firmy Bosch Rexroth. Do napędu zastosowano nowoczesny silnik DEUTZ TCD6.1 

Prace układów napędu gąsienic nadzoruje moduł elektroniczny. Sterowanie układem jazdy zapewnia jeden sterownik.
Kabinę operatora usytuowaną pomiędzy silnikiem a lemieszem wyposażono w fotel ze wzmocnionym układem tłumiącym, podłokietnikami i zagłówkiem firmy GRAMMER. Konstrukcja  kabiny wraz z dachem spełnia wymagania normy   PN-92/G-59001 dla konstrukcji ochronnych.
Spycharka gąsienicowa TD18D1  posiada Certyfikat badania typu WE.

PARAMETRY TECHNICZNE SPYCHARKI

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Silnik spalinowy DEUTZ spełniający normę emisji spalin NRMM EU Stage V
Sterowanie układu jazdy jednym sterownikiem  wspomagane modułem elektronicznym
Układ oczyszczania spalin DOC, DPF, SCR
Klimatyzacja typu Vertical HD/K80
Stała instalacja gaśnicza firmy ANSUL LT-A-101 z systemem automatycznej detekcji CHECKFIRE S.C.-N    
Sygnał cofania i potrójny sygnał dźwiękowy

WARUNKI PRACY SPYCHARKI
Maksymalny kąt pochylenia wzdłużnego 25
Maksymalny kąt pochylenia poprzecznego 25
Minimalna szerokość wyrobiska - drogi główne /drugorzędne 4750  mm

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA:

SILNIK:
Typ, producent: TCD6.1 DEUTZ,
Rodzaj: rzędowy, wysokoprężny z turbodoładowaniem,
Moc na kole zamachowym: 160 kW przy 2200 obr/min,
Max moment: 900 Nm przy 1450 obr/min,
Pojemność skokowa: 6,1 dm3,
Norma emisji spalin: NRMM UE Stage V,

PODWOZIE:
Typ płyt: dwuostrogowe,
Szerokość płyt:  18”   457 mm,
Rozstaw gąsienic: 2110 mm,
Prześwit pod maszyną: 250 mm

OSPRZĘT ROBOCZY:
Podnoszenie lemiesza: max 450 ±30 mm,
Opuszczanie lemiesza:  max 250 ±25 mm,
Kąt przechyłu lemiesza: max 100

UKŁAD NAPĘDOWY JAZDY:
Prędkość jazdy przód/tył:  0 ÷ 7,5 km/h,
Regulacja prędkości jazdy: płynna na 10 zakresach

WYMIARY GABARYTOWE:
Długość:  6250 ±20 mm
Szerokość: 3200-50 mm
Wysokość: 1600 – 20 mm

MASA:
Całkowita eksploatacja maszyny:  18 300 kg,
Masa osprzętu: 2 000 kg

        

ZASTRZEŻENIA PRAWNE
Producent oświadcza, że dokłada wszelkich starań aby materiały przedstawione na stronie www odpowiadały rzeczywistości, jednak nie gwaratuje 100% zgodności.